vrijdag 25 april 2014

Welkomstekst

Hallo bloggers,

Ik ben Benjamin van den Eertwegh, 13 jaar en ik zit op de Werkplaats Kindergemeenschap te Bilthoven.
Mijn hobby's zijn hockey, drummen en Netflix, in mijn vrije tijd doe ik meestal een van mijn hobby's.
Ik schrijf deze blog omdat ik interesse heb voor mensen die ook bloggen bij houden.


Gr.Benjamin van den Eertwegh