Dit is het dan, het laatste bericht van mijn blog!
Ik hoop dat jullie van mijn meningen en verhalen hebben genoten, ik vond het namelijk best wel moeilijk maar wel leuk om te maken.
Van deze blog heb ik geleerd om beter te gaan formuleren, omdat dat niet mijn sterkste punt is vind ik dat erg fijn.
Nu ik alles heb gemaakt ben ik best wel blij met het resultaat omdat ik er best wel veel tijd in heb gestoken om mijn posts zo goed mogelijk te maken.
De blogs van mijn klasgenoten waren voor mij een beetje een steuntje in mijn rug omdat ik daardoor beter wist hoe ik mijn posts moest schrijven.
Ik heb helaas geen reacties gekregen omdat ik eigenlijk helemaal niemand mijn blog volgt...
Gr. Benjamin van den Eertwegh
Geen opmerkingen:
Een reactie posten